Mă bucură enorm

 Într-un articol publicat anterior Alex ți-a spus despre câteva metode prin care poți să faci minim $1000 pe lună online în special în perioada aceasta de stat acasă. Metodele acelea funcționează atât timp cât tu investești timp în ele. Următorul nivel, din punctul nostru de vedere, este să ai un business online care sa producă pentru tine.


Vreau să-ți povestesc despre o întâmplare interesantă de acum câteva zile. Sunt aproape 2 săptămâni de când sunt închis în casă, eu locuiesc în sudul Spaniei, iar aici nebunia asta a început puțin mai devreme.

După câteva zile de stat în casă am început să realizez că pe lângă produsele esențiale mai am nevoie și de alte lucruri pe care nu le găsești la supermarket (acestea fiind singurele deschise în perioada asta). Am comandat de pe Amazon câteva lucruri de care aveam nevoie în casă.

Când a sosit curierul am observat un lucru interesant, acesta s-a oprit  la mai bine de jumătate din vecinii mei de pe stradă, majoritatea mai în vârstă, și le-a livrat și lor lucruri comandate de pe internet.

În acel moment am realizat că oamenii care nu au mai avut contact cu online-ul până acum, sunt forțați să se adapteze și să comande online lucrurile de care au nevoie în casă.

Mă bucură enorm să văd tot mai multă lume care se adaptează și descoperă cât de ușor este să te folosești de internet ca să-ți cumperi lucrurile indispensabile și nu numai.

Eu, împreună cu Alex, Edward și echipa Amazonienii îți pregătim o grămadă de materiale care să te ajute să-ți începi și tu un business online. Îți oferim aceste informații gratis, ca să poți să te apuci de treabă chiar și fără ajutorul nostru!

Dacă vrei să vezi și tu ce înseamnă un business online pe Amazon, te invit să dai click pe link-ul de mai jos ca să primești Ghidul Amazonienii StepUP.

Vezi aici Ghidul PDF: https://amazonienii.ro/ghidul-amazonienii-stepup

Este un ghid complet despre ce înseamnă să ai un business online și care sunt pașii de urmat ca să construiești o asemenea afacere în contextul actual.

Să ai grijă de tine, de familia ta și să rămâneți sănătoși!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Fotograf automotive

Cat castigi la glovo pe luna cu masina

Cursul de coaching